2017年8月20日星期日

電視時間

最近睇乜新電視節目呢?
香港播更金田一。金田一以前喺香港我買齊嚟睇㗎。過咗嚟當然冇再追啦.
R卡通嘅故事我好似漫畫睇過.但係印象模糊.
另一套漫畫改嘅卡通Chi's sweet home。香港唔知叫乜.
我喺呢度打書釘時認識佢。雖然係譯咗德文,但係故事嘅對話唔多.好易明.大約半個鐘可以睇完一本。慳番唔使買。
 電視呢套係電腦動畫。寫blog時發現好似有2D版㗎。


新嘅美劇有The Guest Book。每集都有唔同人入住一間渡假屋。故事關於佢哋發生嘅事。唔算係喜劇,但都幾得意.
 Project Runway第十六季了.今季有位台灣人.
整容節目我好鍾意睇.最近發現呢輯Botched。已經係第四季。內容主要係同啲失敗整容手術執手尾。
印象深刻嘅有>
歐洲第一巨胸嘅德國女子。佢有前冇後。想殖pet pet.原來最好係用番自己嘅脂肪。佢因為一早抽走晒,冇得做。
 另一位殖pet pet失敗. 矽膠放錯位導致下墮。
而呢位想要更加豐滿嘅嘴唇。因佢已經好似鴨嘴咁,風險太高被拒絕了.
呢位抽脂抽錯位令到左右唔一樣。
睇咗咁多集,覺得手術失敗嘅多數係塌鼻。個個都係唔可以再用個鼻嚟呼吸。
另外最多嘅仲有係矽膠離開咗個胸往上移。
德國電視都有睇嘅。
好似係德國版嘅Ninja Warrior啦. 未有德國版前呢度有播美國版。初初睇個型式好熟口面。原來N年前睇過日本原版。想當年係友人錄影咗直送畀我睇的。
德國版The Big Music Quiz. Wiki話原版係澳洲電視參考一個法國節目。內容係估歌仔.我又可以估埋一份,所以我幾鍾意睇.

34 則留言:

  1. 金田一我都有追過㗎!
    提醒人唔好亂咁整容, 不失係一個好節目。

    回覆刪除
    回覆
    1. 金田一漫畫,卡通,電視劇都好睇.
      要搵個信譽好嘅。

      刪除
  2. Ninja Warrior 我呢度都有本地版

    回覆刪除
  3. 我記得有個節目也是幫一些樣貌有缺陷的人整容扮靚,做完手術後才給自己親人朋友去看。
    真的前後判若兩人,但已忘記節目叫甚麼名。

    回覆刪除
  4. 有無睇埋韓國嘅整容節目?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都知我唔多睇韓國嘢㗎啦.係乜節目? 血腥先啱我睇喎.

      刪除
    2. 「Let美人」, 我無睇唔知血唔血腥
      我記得以前同你講過阿拉伯式拔罐係要放血嘅,叫你有興趣可去yt睇,但你話血腥野你唔想睇,但血腥整容節目你又睇?

      刪除
    3. 有少少唔同㗎。整容嗰啲影割開咗但血冇流㗎。

      刪除
  5. 金田一,成市獵人都有睇
    HK電視範圍好窄,無整容睇,你哩度好睇好多^^

    回覆刪除
  6. 頭2套成日見圖片之類,但完全冇興趣睇
    整容節目收費台好多英美台有播, d人都病態架啦, 整到隻鬼咁, 攞苦黎辛.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多已經好大都仲想大....心理病。

      刪除
  7. 金田一我鍾意睇真人版多一點....
    卡通片我都係鍾意睇返傳統2D版,3D果啲我覺得好生硬!
    Project Runway我通常只看後半集,因為鍾意睇天橋show看看製成品,同埋Heidi幾個評判的評語,是成個節目的靈魂;前半part果啲倒瀉籮蟹做衫和鬧交果啲無乜興趣看:P
    整容果啲都幾得人驚,反而較愛看粉紅救兵果類,執晒成個人image果啲節目較好睇,Queer Eye依家美國仲有冇拍呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 3D越嚟越好啦.
      睇Project Runway我都係.哈哈.
      冇喇。

      刪除
  8. 留失!(好似已經好耐無留失,而家突然間又有)

    回覆刪除
  9. 香港做番金田一咩!?
    整容節目幾得意噃~

    回覆刪除
    回覆
    1. viu呀。做咗十幾集喇。
      整容最鍾意睇Before & After

      刪除
  10. Chi's sweet home 有中文版書架,中文名叫"甜甜私房貓", 我係貓痴所以有買來看的,故事已經完結啦,我有買齊全套.

    整容節目好恐佈,不會睇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來已經完結。德文版出到第十二冊咋.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.