2017年8月22日星期二

路經Bruchsal

8月6離開Karlsruhe,其實係往科隆。但係德國friends冇咁早喺屋企,咁就喺沿途搵啲地方行吓攝時間. 喺google見Bruchsal幾靚,兜入去睇睇.

Amtsgericht Bruchsal
Barockschloss Bruchsal城堡
睇資料呢個城堡係戰後重建嘅。


前園同遠處嘅Amtsgericht Bruchsal
城堡而家係博物館。
入面應該係好靚,但係時間關係冇打算入去.
影相要錢.
後花園。


啱啱呢日有個Street food festival.


匈牙利langos. 奧地利langos係冇toppings的。
雞蛋仔呢期真係好hit。佢個電模係made in China㗎。有醬有蕉一份6歐。
OK,去下一站。

===========================================
8月20,星期日搭地鐵見有人跳軌呀!警鐘即刻響起。我坐嘅反方向列車即刻停使。個女子畀人拉番上嚟但係好似失常咁想掙脫再跳過. 啲大漢係咁㩒實佢喺地。我估係佢神志有問題。

27 則留言:

  1. D 雞蛋仔,一d 都唔吸引!

    回覆刪除
  2. 揾德友借粟一燒。
    Lango係咪pizza呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 粟一燒細條過頭啦.
      Lango係炸o既,再加toppings.

      刪除
    2. 德友摸熟你,準備硬物青瓜同矮瓜給王子侍寢,秋宿一宵。(已立秋)
      今日放颱風假好輕鬆。

      刪除
  3. 有人跳重九軌..咁都俾你見到,好彩冇事

    回覆刪除
  4. d博物館明顯唔夠收入啦,影相都要收錢
    香港大把模咪一樣中國製
    你唔跳落去扮英雄救美

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多都唔可以影相,呢度有錢就可以影,都OK啦.
      我喺反方向嘅車廂入面嘛.

      刪除
  5. 好似歐洲d博物館成日影相要額外收費。。。
    雞蛋仔是香港傳入嗎? 可惜而家連香港也吃不到以前的味道了

    回覆刪除
    回覆
    1. 影相額外收費我估東歐嗰邊多啲。
      應該係由英美傳入.

      刪除
  6. 王子都開番檔雞蛋仔啦

    回覆刪除
  7. 我就話果個城堡似皇宮多啲……
    至於跳軋,如果你記得話,我也寫過在奧地利見到一次墮軋事件,好彩最後救番那人同冇受傷。

    回覆刪除
  8. Street food festival只影兩檔?其他呢?
    雞蛋仔好似好厚咁嘅?有醬有蕉一份6歐, 會唔會加雪糕㗎?多唔多人幫襯?我度都要7至8蚊
    跳軌女子係鬼妹定鬼婆?神志有問題有可能take咗野或飲醉酒

    回覆刪除
    回覆
    1. Burger o個d冇乜好影嘛.
      好似冇雪糕㗎.見有人幫襯,要等。
      鬼婆嚟㗎。我估係take咗野.

      刪除
  9. 我對Street food festival最有興趣。

    回覆刪除
  10. 下次回來買個雞蛋仔機回去,可以擺檔

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有個明火模㗎。但係搬咗嚟呢間屋係用電熱板,唔啱用.

      刪除
  11. 歐洲D博物館間間都鬼死咁大,就算有時間參觀也行至腳軟.

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果去博物館真係要預留多啲時間.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.